mandag den 3. februar 2014

3-i-1


Sikke en weekend - har det overhoved været weekend..? :) 

Heldigvis er mandag for mig en "møde sent-dag", så har kunne sove længe og tage den lidt med ro 


Lørdag skulle ynglings babyen døbes - var sådan en hyggelig fest..! 

Gaverne bestod af noget hjemmelavet, en fin Hummel-kjole og den sødeste lille prinsesse-bog
- var dog så fokuseret på ikk at tage billeder af gaverne inden dagen 
(i tilfælde af, at jeg kom til at ligge dem op herinde og ødelægge overraskelsen), 
at jeg så helt glemte at forevige dem efter de var blevet pakket op..! :D 


Så her må I altså nøjes med at se dem i indpakningen :) Prinsesse-bogen må jeg dog lige slå et slag for 
- den kan købes HER og er sådan en sød ide..! Den fås også til små prinser og tvillinger :) 


- og lige en "bonus-info", bare rolig, hun skulle IKK hedde Babu, er bare noget M og jeg kalder hende..! :D 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...