onsdag den 5. februar 2014

En til dig - og en til mig..!


"Hej - jeg har været på arbejde under Modeugen og har fået nogen lækre ting, vil du have nogen af dem..?" 
Det behøver man vidst ikk at tænke over 2 gange - hende Anne-pande er simpelthen SÅ god til at dele..! :) 


Ved første "møde" var mascaraen og jeg ikk så gode venner - kunne ikk helt finde ud af at bruge den
.. altså er godt klar over, at den skal på øjenvipperne..! Nu går det meget bedre med os 
og synes den giver laaange vipper..! :) 


Fik også de her fine øreringe fra Pilgrim - lækker farve, der minder mig om foråret.. og det kombineret med den smule sollys, der var i dag, ja så har mit hoved altså bestemt, at det fra NU AF er forår, eller.. :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...