søndag den 16. februar 2014

It´s a wrap


Et styks træt, alkoholfyldt krop - meget billigt til salg..! :D

Var til en kollegas/venindes fødselsdag i går aftes og ville blot vise, hvordan man 
med ganske få virkemidler kan få en gave til at se 10% mere lækker ud  


Gavepapir, papirposer og masking tape - alt sammen fra Søstrene Grene
"Bastbåndet" er købt i SuperBest 


De små flag er lavet på helt almindelige grillspyd :) 


- og hvorfor kan jeg bare ikk overholde de aftaler jeg indgår med mig selv..? 
"Du skal ikk spise nogen snacks, du får ondt i maven og kommer et skridt længere væk fra den sprøde bryllups-krop du gerne vil have" - og hvad sker der så, chipsskålen bliver placeret foran Frk. Mortensen 
og vupti, så kommer der gang i automatarmen..! Dumt, så nu må jeg op og "straffe" min krop med noget træning senere - hvad står Jeres søndag på..? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...