fredag den 28. februar 2014

Time to make a change


Så det, der skete var, at Frk. Mortensen havde brug for at koncentrere sig om en STOR ting i hendes liv 
og der deraf har været stille på bloggen - udfaldet af den STORE ting var heldigvis god og håber nu jeg,
 igen, kan give bloggen den tid og opmærksomhed jeg gerne vil 


- sideløbende har jeg besluttet mig for at gøre op med flere års utilfredshed med min krop og har "kastet" 
en pose penge efter en person, der skal hjælpe mig med at få mere styr på/give min kost og træning et boost

 - mit første delmål er at stå snorlige til brylluppet og derefter ønsker jeg at få oparbejdet en god "base",
 der bla. kan medvirke til, at jeg denne sommer, for nok første gang i mit liv, kan have det godt med at vise mig i en bikini - bevares, gør det da hvert år alligevel, men ser virkelig frem til at gøre det med en god fornemmelse i maven :)


Får, forhåbentlig, min nye kostplan her i weekenden og skal mødes med min træner i næste uge - kan slet ikk vente med at komme i gang og har som lidt "opstarts-inspiration" lavet denne collage med billeder fra Pinterest - hvor finder I inspiration til en sund livsstil..? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...