tirsdag den 13. maj 2014

Lidt "vand ud af ørerne" + masser af grøntsager


Stadig mandagstræt - og nu er det ellers tirsdag..!

 Hvorfor er det, stædigt, at jeg bliver ved med at tro på, at jeg - som den eneste i hele verden - kan overkomme fuldtidsjob, deltidsstudie, vægttab, planlægge et bryllup.. and you name it.. 
og så stadig være springfuld af energi og overskud..?! 

Har lidt den der følelse af, at uanset hvor hurtigt jeg løber 
(eller hvor tidligt jeg står op) så er der bare ganske enkelt ikk timer nok i døgnet 
til at nå det hele og være noget for alle - inklusiv mig selv..!


"Du vælger det jo selv" - og det gør jeg, et langt stykke hen af vejen..! 
Min udfordring består i, at jeg godt kan lide at have travlt og holde mig i gang 
- det er bare en hårfin balance, dét med at være busy og være FOR busy..!  


Nåh, jeg lærer det vel nok på et tidspunkt - indtil da priser jeg mig lykkelig for sukkerfri energidrikke og powernaps.. og en hel masse andre ting, bla. friske blomster..! Tog mig lige tid til at stoppe op 
og dufte til de her syrener (og lige hapse et par stykker med hjem :) ) 

De spreder den mest fantastiske duft i hele lejligheden..! 


Afslutningsvis et billed af den skudefuld grøntsager M og jeg (næsten) indtog til aftensmad
- min mave er helt pjattet med ovnbagte grøntsager..! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...