mandag den 16. juni 2014

A night to remember


Æv, hvor min mave dog driller mig i dag 
- har stærke smerter og kan ikk så meget andet end bare at ligge :(

Lørdag forløb heldigvis en hel del anderledes - 7 af mine skønne tøser var og fejre mig - har egentlig først fødselsdag på søndag, så var lidt snyd, men grundet en stor opgave, der skal afleveres netop den 22. ,
 har jeg i år valgt ikk rigtig at holde noget på selve dagen


Jeg havde inviteret på rosé, bobler, drinks og tapas - og havde den bedste aften..! 
Tiden fløj afsted og var næsten ikk den "verdens situation", der ikk blev vendt..! :) 

Ifht. borddækningen havde jeg valgt at anrette bestik og servietter i lysestager fra Søstrene Grene 
- har tyvstjålet ideen fra et besøg på Dahl & Dahl :)


Maden: 

* Hjemmelavet tortillachips m. guacamole
* Minitoast m. philadelphia og grøn pesto
* Søde kartofler m. brie og persille
* Kylling m. avocado og sesamfrø
* Dadler m. bacon



Rundede aftenen af med en tur i byen 
- og blev mødt af stærkt solskin og fuglefløjt, da vi forlod diskoteket :) 


Var en træt, men meget glad Sanne, der - efter en gang pommes m. mayo - gik hjem i seng

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...