tirsdag den 26. august 2014

Hanging on the wall


Hej, kan I huske mig..? :)

Kender I fornemmelsen af at dingle ud over en klippeafsats, kun hængende i det yderste af fingerspidserne..? Skal der sættes et billede på, hvordan det føles at være Fru Mortensen lige for tiden, ja så er det ret så rammende.. skal lige vænne mig til det der FRU Mortensen - det har jo for dælen, i mange år, været min mor, så når folk tiltaler mig det, vender jeg mig lige om for at se, om den gamle står bag mig..! :D 

Anyways - kører denne her onlineuddannelse ved siden at mit fuldtidsjob og er sgu lige ved at knække halsen på det.. sagt med andre ord, havde jeg vidst, at det var SÅ krævende, så havde jeg aldrig påbegyndt den..! Er ikk typen, der giver op, så håber, at "fingerspidserne" kan holde til uge 47, hvor jeg er færdig med at læse..!! 


- og nu til noget mere opløftende! Se lige denne skønne plakat..! 
De af Jer, der følger mig på IG har allerede set den.. - M og jeg fik den i bryllupsgave - og nu her en lille måneds tid efter er den endelig kommet op og hænge.. handymand 1 og 2 , I ved.. :D 


Er helt vild med kobber-trykket - den (og andre fine plakater) kan findes lige HER


Vi har også fået et par hylder (og gardiner) op fra Ikea - begynder jo snart at ligne et helt hjem.. har også kun boet her siden slut 2008, host host.. :D - har dog allerede rykket lidt rundt på nogle af billederne/tingene.. 
S & M-bogstaverne var altså de første, der blev byttet om på.. det er jo en "ordentlig" lejlighed, ikk..! :D 

Vil liste tilbage til lektierne - sov godt, når I når dertil..! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...