onsdag den 25. april 2012

Ikea


Så fik M og jeg ENDELIG taget os sammen til at ligge vejen forbi Ikea igen for at købe det vi skal bruge til at få udvidet køkkenet med mere bord- og skuffe/skabsplads 


- men ligesom med alt andet fra Ikea skal man selv samle det, så har I lige en eftermiddag/aften I ikk ved hvad I skal bruge til er I meget velkomne til at komme forbi og hjælpe med "samlesættet"..! :D

Købte også et par andre småting, når man nu alligevel var derinde, billeder af dem kommer senere :) 

2 kommentarer:

  1. Hey! Jeg er altså verdenmester i at samle IKEA-møbler, så sig endelig bare til. Jeg bor jo lige rundt om hjørnet ;-)
    -Ghita.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tilbudet - kan sagtens være jeg benytter mig af det..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...