lørdag den 19. april 2014

Something for the hostess


Det er hermed officielt - jeg er blevet voksen..!! 

Er ihvertfald stået tidligt op på en fridag for at tage i Bauhaus, når de åbner - dét lugter da langt væk af at være voksen, gør det ikk..? Er faktisk min mor der skal have noget derude, hun har brug for et lift - og man skal jo hjælpe de gamle..! Tør kun at skrive "de gamle" fordi min mor sjældent bruger "det der internet"..! :D 


Fandt de her smukke, lyserøde tulipaner i en blomsterbutik i Roskilde i går 
- fluks røg der en buket med hjem til værtindegave til den fødselsdag M og jeg var til i går
.. og så røg der måske også en buket med hjem til mig selv..! :) 


Har aldrig set den "art" før - synes den er SÅ fin med sine "krøllede" blade og stærke, pink farve..!


Hvad med Jer - gør I Jer også i værtindegaver, når I er inviteret til noget..? 


Min onkel lærte mig for år tilbage, at man, som minimum, den første gang man sætter ben i folks hjem, 
skal have en lille ting med - synes det er en fin, lille gestus og det har jeg siden da efterlevet :) 

2 kommentarer:

  1. Åhh, det er altså ikk sjovt, sådan at blive rigtigt voksen, for alvor :D Men som du siger, man må jo hjælpe de gamle - De hjælper jo også altid én selv, hihi.

    Virkelig smukke blomster! Jeg plejer også selv at give værtindegaver, når jeg skal til noget. Det er også bare ret hyggeligt, og det behøver jo slet ikke være en stor, dyr ting :)

    - Louise Lykke
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - nogen gange står den også på hjemmelavede værtindegaver, så som bodyscrub eller pesto, dét plejer også at skabe glæde hos modtageren :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...