lørdag den 23. juni 2012

Birthday, part 1


Godmorgen kære læsere, vågnede første gang kl. 6.20, men tvang lige øjnene til at lukke sig igen - kl. 8.00 nægtede de at forblive i - og ja, hvorfor så ikk stå op og læse nogen blogs og lave et indlæg om min fantastiske aften i går..? :) 

M havde bedt mig om at være klar kl. 18.15 (det lykkedes mig rent faktisk - og endda før tid..! :D ) Jeg blev taget i hånden, ført lidt rundt i Roskildes gader for til sidst at ende ved Restaurant Raadhuskælderen, hvor vi indtog en skøn middag. 

M og jeg er flere gange gået forbi det sted og talt om vi en dag måtte spise der, så var super glad for hans valg af restaurant - mine kollegaer havde ellers drillet mig med, at den ville stå på bøfsandwich fra den lokale pølsebød :D 



Forret: Stegte kammuslinger på bund af jomfruhummer creme


Hovedret: Grillet steak af oksefilet, bearnaise smør og nye kartofler


Dessert: Jorbærgrød m. fløde, jordbæris og panacotta


Vi nærmest slikkede tallerkener, sådan en lækker middag var det og deres vine + betjening var også helt i top - M havde herefter planlagt at vi skulle have et par drinks på et af de steder vi var på, på vores allerførste date, men kunne godt mærke jeg var blevet et helt år ældre, så kroppen var træt og i stedet listede vi hjem på sofaen med en god film, guf og bobler :D - (selvfølgelig faldt mormor her i søvn under filmen :D ) 

Havde den bedste aften længe og hvor bliver man dog beæret, når et andet menneske har lagt så meget tid og energi i at arrangere sådan en aften for én. M havde også en anden overraskelse, men den hører I mere om på et senere tidspunkt :) 

1 kommentar:

  1. Hold nu op!! Det ser vildt vildt lækkert ud. Dejlig overraskelse :)))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...