fredag den 8. juni 2012

Kender du det..?



.. undertegnede her kan blive så opslugt af et gøremål, at hun kan lukke alt andet ude og kun genkende folk, hvis de kommer helt tæt på og selv, helst lidt højlydt, henvender sig :) 
- og sådan en episode udspillede sig igen, da jeg tidligere på dagen var på posthuset. 

Havde lige et kvarter inden jeg skulle afsted på job til at nå forbi posthuset og hente en længe ventet pakke - mere om den og indholdet i et indlæg i morgen :) Er jeg lidt presset tidsmæssigt lukker min hjerne simpelthen alle andre ting/indtryk ude, så i mit hoved eksisterede kun kommandoerne: gå ind på posthus, hent pakke, cykel på arbejde - står, MEGET koncentreret og lukker min taske for så at gå ud til cyklen og kun fordi en pige, jeg har mødt ved et par lejligheder, kommer helt hen til mig og siger hej, registrerer jeg hende, var hun ikk selv kommet hen var jeg ganske enkelt gået lige forbi hende uden at hilse - det er da pinligt..! 

Gik lige et par sekunder før jeg kunne få fremstammet en hilsen og SÅ svær er min taske altså heller ikk at lukke - mit hoved var bare ganske enkelt ikk sporet ind på at skulle møde nogen jeg kendte, det skulle kun hente den pakke..! :) 

Synes nu ret godt om hende, så var ikk fordi lysten til at hilse ikk var der, men ja, sjovt som ens hoved kan spille en et pus engang imellem :) 

Nogen af Jer, der har det på samme måde eller er det bare mig, der er en freak..? :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...