fredag den 8. juni 2012

What´s up..?!


 

Har dog først fri kl. 17, men man må gerne glæde sig lidt på forhånd, må man ikk..? :)

I dag står den vidst på hjemmehygge med M - han så helt rådvild ud, da jeg her til morgen spurgte om han ikk kunne handle ind til mad eftersom han er først hjemme: "Jo, det kan jeg godt, hvis du skriver hvad jeg skal købe" :) - den laver han altså ikk med mig, be creative boy..!! :D

Lørdag står den på træning, et besøg på Fashion Flea og cocktail-aften med nogen af loge tøserne - dét glæder jeg mig til..! :)

Søndag har moster inviteret på fødselsdags-brunch, har takket ja, men "advaret" hende mod mit evt. trætte fjæs og dunst af alkohol grundet lørdagens strabadser :) 

Hvad står Jeres weekend på..? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...