lørdag den 30. juni 2012

R & S



Tidligt op og tidligt i seng, det er godt for en lille dreng - eller ihvertfald for M og jeg..! :) 

Morgenen stod på en hurtig skål havregryn og så afsted til BodyPump efterfulgt af en BodyCombat - hvorfor, fordi man så kan tillade sig (stort set) at spise og drikke lige præcis det man vil, når den senere står på grill-hygge med et par venner :D 

Efter træning var det hjem og tage et hurtigt bad og så forbi den butik min søs arbejder i og bytte et par fødselsdagsgaver - man skal virkelig passe på med at gå ind til hende, det er ikk atypisk, at man gør derfra flere hundrede kroner fattigere og i dag var ingen undtagelse..! :) Købte flere super fine ting I får at se i et andet indlæg.

Lige nu er M og en af hans venner gået over for at købe lidt drikkelse, så må hellere smutte ud og få lidt krudt = makeup i hoved, så jeg er klar til party party :)

Hvad skal Jeres aften bruges på..? - og ja, jeg vil faktisk gerne vide det :) 


Husk forresten at deltage i min giveaway lige her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...