søndag den 1. juli 2012

Sikke en fest vi har haft nu i nat..


 
(Billede fundet på Google)  

Var SÅ meget mig det her i nat - er ikk altid min adfærd afspejler de 29 år, der står på fødselsattesten..! :D Aftenen startede ellers suverænt ud med grillhygge med nogen af både M´s og mine venner - og derfra stak det helt af..! 

Rosé, lambrusco, mojito, shots, morgan & cola - ja, måske det er nemmere at nævne hvad der ikk kom indenbords..! :D Efter at have krammet toilettet i x antal timer, lagde Tine mig i seng med en spand på gulvet - hold kæft det er mange år siden det scenarie udspillede sig sidst..! :D

 Nåh, men man er jo kun et menneske og det var en skide god aften med lækker mad, masser af drikkelse og fantastisk selskab..! Glemte helt at tage billeder af maden, Tine har nogen enkelte fra da drikkebrillerne kom frem, men dem vil jeg altså forskåne Jer for. 

Senere står den på tapas med nogen af loge-tøserne - dét glæder jeg mig til, skal bare liiige ind og have en lille lur først :)

Andre, der var teenagestive i går..? :)


Husk forresten at deltage i min giveaway lige her :)

1 kommentar:

  1. Hahaha, hvor dejligt!!! :-) Lyder som en pisse god aften!

    Knus!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...