mandag den 13. august 2012

- and so it continues


Søndag var der også stille og roligt knald på :) 


Startede morgenen med at læse div. blogs, kl. 10.30 mødtes jeg med min gode veninde Sabrina og spiste brunch på La Rustica (på Ro´s Torv) - de havde en skøn buffet, hvor der var alt mellem himmel og jord og drikkevarer ad libitum 

Når jeg nu alligevel var ude på Ro´s Torv kunne jeg lige så godt ligge vejen forbi Fitnessdk - selv om jeg bare trænede styrke, kan det altså ikk anbefales at gøre på fyldt mave..! :D

Derefter var det hjem i haven og nyde solen lidt, efterfulgt af vasketøj, få styr på de sidste ting i kælderen og så stå klar til at tage imod M - han har været afsted med sit håndboldhold hele weekenden, så var rigtig dejligt ENDELIG at få ham hjem igen :)

Efter at have spist lidt aftensmad fyrede jeg op under bilen, kørte til Kbh. og hentede et par ting vi har købt på DBA, der forhåbentlig gerne skulle forskønne vores hjem - dem får I mere at se til på et senere tidspunkt :) 

Hvad har Jeres søndag stået på..?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...