tirsdag den 28. august 2012

Lunch

"Man kan ikk tabe sig, hvis man spiser stivelse" 
Sikke noget sludder, jeg spiser ca. 2 skiver rugbrød om dagen og kan stadig smide 1 kg om ugen :) Ingen regel uden undtagelse, selvfølgelig er der nogen mennesker, der har bedst af ikk at indtage stivelse, men altså ja, selv Christian Bitz spiser det 
- og så kan det ikk være helt skidt..! :)


Mandag bestod min frokost af dette:

* 2 skiver rugbrød (nogen gange rister jeg dem)
* laks + hytteost
* gravad filet + 1/2 avocado
* "gnavegrønt" - cherrytomat + peberfrugt

Ca. en halv time før måltidet drikker jeg et stort glas vand, mest for at få drukket det vand jeg skal i løbet af dagen + at det "fylder" i maven. 

Hvad spiser I til frokost..?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...