søndag den 19. august 2012

Savle, savle..

Kom sent i går aftes hjem fra den mest fantastiske Berlin-tur - en masse indlæg om den senere, når jeg lige er "landet" og har fået styr på alle billederne :) Indtil da kan I "medsavle" over et par af mine allerhøjeste ønsker til M´s og min bolig :)


Ja i princippet havde jeg da ikk noget imod at eje alle de forskellige spisebordsstole på billedet, dog har jeg fuldstændig tabt mit hjerte til Eames-stolen længst ude til højre 


- og så hylderne/bogreolen Curve fra Bolia, 2 styks af dem og jeg skal ikk bede om mere - ihvertfald i denne omgang..! :D 

Lad mig vide hvilke items til boligen I går og savler over, måske jeg kunne få udvidet min ønskeliste..? :) 

(Billederne er forresten fundet på Google)

Følg da bloggen på FB, Bloglovin :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...