søndag den 23. september 2012

Belønning..?


Ok ok, jeg indrømmer det - jeg er den største følelses-spiser..! 
Er jeg trist, synes jeg verden går mig lidt imod, har jeg gjort en stor indsats, ja så skal det da honoreres med noget spiseligt - og desværre som oftest noget af det i den usunde kategori.. Særligt i går var ingen undtagelse, x antal timers maling af lejlighed måtte da udløse en flæskestegssandwich - og for dælen hvor var det godt..! :)


En ordentlig moppedreng i en grovbolle, 
godt med remou, rødkøl, agurksalat og liiiige lidt groft salt


Prøvede at købe noget sukkerfrit af slagsen i Føtex 
- og det smagte faktisk ok, så sparede man da lidt kalorier der..! :)

Er I til f-sandwich..? 


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...