søndag den 2. september 2012

Max it..?


Det her er mig om ikk så længe kære læsere - altså ikk den lille mås, men tøjkrisen..! :)

(Billed fundet på Google)

Skal til min venindes bryllup i slutningen af næste måned og er meget lidt sikker på hvad jeg skal hoppe i - man vil jo gerne se snorlige ud til sådan en begivenhed, 
eller er det bare mig..? 

Tror gerne jeg vil i en maxi kjole, kan selvfølgelig heller ikk låse mig fast på en kjolelængde, så er super nemt, eller.. :D

Kender I ikk nogen fede hjemmesider, hvor jeg måske kunne hente lidt inspiration/ende med et køb..? Har allerede luret H&M, Zara, Nelly og Asos og der synes jeg ikk lige der var noget

Faldt faktisk lige over det her citat om etikette for bryllupstøj:


Hvad siger I, enig/uenig..?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...