søndag den 2. september 2012

UAD week 35


Startede for laaaang tid siden på en "ugens op- og nedture" (ups and downs)
- arh frk. Mortensen, du gjorde det vidst kun en enkelt gang, vær nu ærlig..! :D 

- men altså, synes det er hyggeligt at læse om det, når andre laver lignende indlæg, 
så nu prøver jeg altså igen :) 

Er umiddelbart planen, at jeg bikser den sammen engang i løbet af søndagen 
- og ja, får jeg det ikk gjort, så må I altså lige være efter mig, aftale..? :)

(Billed fundet på Google)

Optur: 

1. Var til tandlægen i tirsdags, 0 huller - min mor lovede mig faktisk en mønt fordi jeg var så dygtig, gad vide hvornår jeg får den..? :D

2. Kom op og træne 3 gange i denne uge - er blevet super vild med det igen..! 

3. Karinas polterabend lørdag - for dælen hvor var den gennemført, 
skide godt arrangeret..!

"Nedtur"

1. Var til tandlægen - gud hvor jeg dog hader at få renset tænder, 
synes det gør mega ondt..! :(

2. En ret skidt Zumba-instruktør på det hold jeg var til tirsdag aften, der ingen anvisninger gav, men bare piftede og klappede, wtf..? 

3. - og hey, kan slet ikk finde på noget at "klage" over her, 
så må det have været en god uge..! :)

Hvordan har Jeres været..?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...