fredag den 14. september 2012

Ris ras filiong gong gong


Kunne dårligt nå hjem fra weekendens sommerhustur før jeg var igang 
med at overtale M til at vi skulle "lege" med rispapir 

- og det lykkedes, så torsdag stod aftenmenuen på "forårsruller"


Dippe dyp - soya + sød chilisauce 


Fyld : hjertesalat, agurk, gulerod og mango 


- og rosastegt andebryst..! 


In the making


M og jeg blev enige om, at visuelt minder det om et madkondom, 
men smagen kan man ikk sætte en finger på..! :D 

Ligger I inde med nogen "rulle-kombier" jeg skal indvies i..? 

2 kommentarer:

  1. GISP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror til hver en tid at jeg heller ville proppe de der - end en mande-ting i munden!

    Gisp hvor ser det lækkert ud!!!!
    Hvor er det genialt! Det er jo totalt hyggemad! Eeeej. Det vil jeg gerne prøve..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...