tirsdag den 11. september 2012

Sommerhus *1


Som skrevet i et tidligere indlæg tilbragte jeg weekenden i et sommerhus sammen med 5 skønne tøser - for dælen hvor blev der slappet og hygget, 
lige hvad jeg havde brug for oven på et par hektiske uger


Det diskrete morgenbord vi satte os ved lørdag morgen - søndag var det endnu vildere!


Det er SÅ meget overskud det der..! :D 


The Mansion 


Lidt fra..


.. nærområdet


Lækre, vilde brombær, der kom med hjem til desserten :)

Hvad med Jer, er I typen, der gider sommerhus..?

2 kommentarer:

  1. Åh hvor lækkert!!

    JA sommerhus er virkelig en god form for afslapning! Det gør så meget, at man bare lige kommer væk fra ens normale hverdag.

    Det eneste der holder mig en smule fra det er, at jeg gerne vil have en MØG lækkert sommerhus med spa osv i en uge - og det kan hurtigt komme op i et prisleje, der svarer til en tur sydpå :s

    Men en weekendtur i sommerhus - fantastisk!

    SvarSlet
  2. Ser så hyggeligt ud! Og ja, jeg ELSKER at være i sommerhus, det er simpelthen bare så hyggeligt! :-) <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...