torsdag den 4. oktober 2012

Det er ikk mig, det er dig..!


(Kilde: Google)

Hvor ville jeg dog ønske jeg kunne være ligeglad med hvad andre tænkte om mig 
- i det mindste de folk, der ikk har så stor en plads i mit liv, men det kan jeg, 
i de fleste tilfælde, ganske enkelt ikk..! 

Jeg slår mig gang på gang på livet i kampen for at gøre alle tilfredse, få alle til at synes om mig - og for dælen hvor er det dog opslidende..! "Du skal da bare være ligeglad" har veninderne flere gange sagt og de har jo ret, men det er en fysisk umulighed for mig - det betyder SÅ meget for mig, at folk synes om mig og synes jeg er et godt menneske og uanset hvor stærkt jeg løber og hvor ihærdigt jeg prøver, så ved jeg jo godt, at jeg er ude i Mission Impossible 

Jeg vil gerne være mere hårdhudet, jeg vil gerne lade tingene glide af mig, men jeg ved ganske enkelt ikk hvordan man gør..! Er der nogen af Jer derude, der har nogen gode råd..? 

Faldt over det her citat af Megan Fox på denne skønne blog

“ I’ve learned that you can’t please everyone. So don’t even try it. 
It’s a waste of time trying to make everyone like you. Just be you. 
I’ve learned the hard way and in the end, some people are just so full of hate that no matter what you say or do, they’ll always have something to say. 
They’ll never like you. So fuck them. ” 


Er jo det her, der skal være mit nye livsmantra..!


Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Ja - godt mantra! :) Men jeg kender godt det der med at man siger til sig selv at man "bare" skal være ligeglad.. og det ligger ikke til mig. Jeg bliver aldrig ligeglad.. men jeg er blevet bedre til at tænke mindre over tingene - og det er forskellen :)Tak for et godt citat og:
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemmer du dig "bare" for, at du ikk skal tænke så meget over det..? - også en rigtig god weekend til dig :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...