fredag den 5. oktober 2012

Weekendens to do



I aften skal jeg ud med M, nogen af hans venner og Anne-pande.. er en milliard år siden jeg sådan rigtigt har været ude, så glæder mig ret så meget.. dog har jeg sat mig et fremtidigt "drikkemål" - absolut INGEN shots, særligt gul gajol, til undertegnede, 
kan simpelthen ikk styre det..!

Lørdag, alt afhængig af hoveds tilstand, skulle jeg gerne ud og finde noget maling, 
der kan forvandle mine trækasser til det ønskede 
(kunne desværre ikk lige finde det indlæg, hvor der var billed af dem)

Søndag, har butikkerne i Roskilde åbent, så skal lige nede i den søs arbejder i og se om de ikk har noget undertøj og et par strikbluser, der skal med mig hjem :) Skal også lige forbi min mutti og have lidt hjælp til det der nye, hemmelige, der sker i mit liv 
- hvad skulle man dog gøre uden sin moar..? <3

Hvad skal I lave..? Husk min giveaway (HER)


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...