lørdag den 6. oktober 2012

Kom og køb :)


.. så så man lige M og jeg ligge og flade den på sofaen, hoved har det, for mit vedkommende, 
fint - dét der med ikk at drikke shots gør underværker..! :D Energiniveauet er dog lig 0 (nul),
 så tror den kommer til at stå på sofa-afslapning det meste af dagen, 
lige brudt af en tur i biffen og se Taken 2 senere - nogen af Jer, der har set den..? 

Var vild med 1´eren, så er ret spændt på hvordan de har bikset denne her sammen og om den holder.. anayways, faldt lige over et par tilbud jeg ville dele med Jer, derfor overskriften :) 

(Begge billeder fundet på Google)

Rabatkode 0175 udløser 10% rabat på onlinebestillinger


Rødvinsaften og tapasbuffet hos Det lille vinhus for kun 195 kr (HER)
Læs evt. og M´s og mit sidste besøg der (HER)

Husk at deltage i min giveaway :)


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...