lørdag den 6. oktober 2012

Friday night


I går aftes stod den som tidligere fortalt på bytur for M, jeg og 4 andre - vi mødtes hjemme hos os ved en 18-tiden hvor gutterne fremtryllede en skøn herremiddag = det grønne, der var, var selvfølgelig svøbt i bacon..! :D - men ingen brok herfra, var en fornøjelse ikk selv at skulle stå i køkkenet og for dælen hvor smagte det godt: rosastegt oksemørbrad, hjemmelavede fritter, porre m. bacon og hjemmelavet champignonsovs, haps..!! 


Fik denne her fine blomst af en af M´s venner - har på ingen måde "grønne fingrer", så er spændt på hvor længe den overlever, men var en rigtig sød gestus..!


Holdt en lidt kamera-fri aften i går, så blev kun til det her billed af vores bord + 2 andre af M og hans venner, men har ikk lige clearet med dem om det var ok, at jeg lagde dem op, så I må nøjes med de våde varer - og dem var der rigeligt af..! Overholdt mit mål om ikk at drikke shots, men klumset som jeg ofte er, fik jeg 2 gange, inden vi overhoved kom ud af døren, slået min brækkede tå ind i noget - det kan umiddelbart ikk anbefales, så måtte efter et par timer tage hjem pga. en meget dunkende fod :(  

Havde af en helt anden årsag ret svært ved at slappe af og hygge mig - for dælen hvor er folk dog aggressive, når de er i byen..! Så flere fyrer med meget små pupiller stå og spejde ud over lokalet og vente på den mindste anledning til at fare i flæsket på nogen - æv, hvor er det da en kedelig måde at opføre sig på, eller er det bare undertegnede, der er blevet gammel..? 

Noget helt andet, M er den første kæreste jeg har kunne tage i byen med og have en hyggelig aften med hinandens venner, uden at ende med at blive uvenner eller stå uden for og diskutere 
- der skal stadig være plads til at tage ud hver for sig, men er nu stadig rigtig rart, 
at det andet også kan lade sig gøre..! 

Tager I i byen med Jeres kæreste..?

Husk min giveaway


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...