søndag den 7. oktober 2012

Quickstop


Hej bloggen,

Et hurtigt "stoppen forbi" - i dag skal jeg, modsat i går, rent faktisk lave lidt, men kunne simpelthen ikk lade være med først at smide et par ord om den film M og jeg var inde og se


Har du set 1´eren, så vil du elske 2´eren - efter min mening en af de bedste 2´ere, der nogensinde er blevet lavet - har du slet ikk set nogen af dem, så shame on you og kom afsted..! :) 
Filmens afslutningsscene er måske lidt corny/amerikansk familieidyl, men fordi den ikk varer mere end et par minutter går det - ellers er der smæk på fra start til slut og M og jeg nåede ikk at veksle mange ord fordi vi simpelthen var så opslugte af den..! :D 


Her lige traileren, hvis man vil have en lidt bedre ide om hvad filmen handler om :)  

- og blev på vej hjem i bilen lige enig med mig selv om, at Liam Neeson nu er min "lidt ældre mand" crush, for for dælen, hvor han dog oser af mand.. hans stemme, glimtet i øjet, det han gør for sin familie i filmen, arh men jeg kan jo blive ved..! :D 

Nogen ældre skuespillere I har et godt øje til..? :)

Husk min giveaway



Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER Taken (yndlings film!) og jeg ELSKER Liam Neeson (yndlings skuespiller!) Jeg skal ind og se filmen på søndag og jeg glæder mig som et lille barn. Dejligt at høre fra flere at de synes den er god!

    God søndag. Knus

    SvarSlet
  2. Jeg er så glad for at han har valgt at fortsætte sin filmkarriere, til trods for at han mistede sin hustru, til sygdom vidst nok. han er virkelig en stor karakter skuespiller, så jeg blev også meget glad da jeg første gang så plakaten for Taken 2 ! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...