tirsdag den 9. oktober 2012

Giveaway update



Lovede jo at holde Jer løbende opdateret med antallet af sidevisninger og i skrivende stund har bloggen ramt 19032 - kan næsten ikk sige det nok, er simpelthen SÅ glad for, at I gider støtte om op mig og læse om mit liv for så forfærdelig spændende er det altså ikk hele tiden..! :D 

Hvis du ikk allerede har deltaget i giveaway´en, så skynd dig da lige forbi den (HER)

Inden jeg slipper Jer synes jeg lige I skal tjekke de her super deals ud jeg fandt på Bownty.com - har ikk noget samarbejde med dem, ELSKER bare et godt tilbud..! :D 





Se evt. indlægget fra da jeg selv var der (HER)

1 kommentar:

  1. Jeg synes at dit liv er spændende :O)
    Det er jo real life - ikke alt muligt opstillet :O)

    Hopper lige med på den vildt lækre giveaway!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...