tirsdag den 9. oktober 2012

Skin - skind


M og jeg har rykket lidt rundt på møblerne i vores lejlighed, hvilket har resulteret i et stykke stort, bar gulvplads - jeg vil frygtelig gerne fylde det ud med et dyreskind, 
så onsdag i sidste uge satte vi kursen mod Ikea for at se på de koskind de har der

(Kilde: Google)

Vi fandt et rigtig fint et, slæbte det med hjem for så at konstatere, at det er alt for stort - det der med at måle op på forhånd, dét bruger vi ikk..! :D Så når en muhko er for stor, mon ikk det så er en kalv vi skal have fat i, altså kun skindet..? Har prøvet at google lidt, men synes ikk jeg fandt alverdens, så måske nogen af Jer læsere kender nogen, der kender nogen, osv. ?

Slår mig lige, at jeg har trukket en del på Jer her i de sidste par indlæg, håber det er ok..? 

Husk min giveaway


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...