fredag den 16. november 2012

Cosy


Grundet travlhed og sygdom har M og jeg ikk haft så meget kvalitetstid på det sidste 
- dét skulle der laves om på, så selv om jeg stadig er sløj stod jeg tidligere op 
i forgårs og lavede hygge-morgemad til os


Ser måske ikk så appetitlig ud, men smager fantastisk..! 
Havregrød m. blendet banan/blåbær ovenpå, mums..! :)


Skulle have været en omelet, men blev vidst mest af alt scrambled eggs 
m. rødløg, chili, kylling og rød peberfrugt :) 

Findes ikk en bedre måde at starte sin dag på end med M´s selskab, 
lidt godt at spise og masser af stearinlys :)


Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser voldsomt lækkert ud :D God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg glad for..! Ville SÅ gerne kunne lave en lækker, sammenhængende omelet, måske det bliver i mit næste liv jeg lærer det..? :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...