lørdag den 24. november 2012

Dagens outfit 231112


Så kom Frk. Mortensen også med på dillen med at nuppe kærestens tøj 
- faldt over denne her t-shirt ude på tørrestativet og vupti, inden jeg havde set mig om 
var den hoppet på mig - og har venligst informeret M om, at den nu tilhører min gaderobe:)  


T-shirt - Solid, Nederdel - ONLY, Halskæde - H&M

I går aftes var M og jeg ude og spise med min stedfar - SÅ hyggeligt og super god mad..! 
M og jeg fik begge stegt flæsk med persillesovs, låve it, men hvorfor skal der være SÅ synddigt mange kalorier i det..? Unfair..! :)

3 kommentarer:

  1. Nice outfit! Er helt tosset med nederdelen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også rigtig glad for den :)

      Slet
  2. Super fint outfit :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...