søndag den 18. november 2012

Dobbelt date - dobbelt burger..?


Åh, elsker ordet "dobbelt-date", får sådan nogen fine Grease-lignende billeder inde i hoved af folk, der sidder på diners og hygger og spiser :) Undertegnede aka Hostemaskinen og M havde en (næsten) lignende oplevelse sammen med søde Mia og Christian i fredags 


Mia & Christian havde "udfordret" os til at mødes på "VB Burgers" og var ikk længe om 
at bestemme mig for deres "Den almætige" :) 


Dertil delte M og jeg en gang chili- og twistede fritter - og selvfølgelig masser af aioili..! Hvidløgshørmer, dét er mig..! :D 

Vi sluttede aftenen af med et par drinks på Ludvigsen, hvor det endnu en gang gik op for mig, hvilken elendig bordfodboldspiller jeg er..! :) 

En super hyggelig aften, der uden tvivl skal gentages, 
nu skal M og jeg bare udtænke et nyt spisested, der skal afprøves - any ideas..? :) 


Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. var VB Burgers god?
    Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var udemærket - ikk den bedste burger jeg har fået, men langt fra også den dårligste..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...