fredag den 23. november 2012

What to do - what to bake.?


(Kilde: denne blog)

M og jeg lever endnu mere som Hr og Fru Danmark for tiden - vi sover i hver sit værelse fordi min hoste, utallige gange, vækker os begge - og ja, det der nattesøvn 
har man altså brug for, så har "ofret" mig og har sovet på sofaen de sidste par nætter 

- anyways, i går aftes, lige inden øjnene skule lukkes kom M listende og sagde følgende: 
"Jeg er altså kommet til at love drengene (dem han spiller håndbold med) at du ville bage en kage til kampen på søndag - der var ikk andre, der meldte sig til det, så sagde jeg, ok, jeg tager en for holdet og får Sanne til at bage en kage" - sødt af ham, ikk..? :D 

Har brug for Jeres hjælp for kan simpelthen ikk bestemme mig for hvilken slags kage det skal være - er åbenbart én, der skal serveres for deres sponsorere og har selv tænkt på følgende: hindbærsnitter, brownie, blommetærte, squashkage

 - har I nogen bedre ideer - og endnu bedre, en opskrift..? :) 


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...