søndag den 11. november 2012

Ynk mig..!


Det der skete var... (indsæt selv forklaring her) :D 
Undertegnede har i denne weekend genoplevet hendes teenageår = festivas både fredag 
og lørdag - sjovt mens det står på, JEPS.. sjovt i dag søndag, not so much..!

(Kilde: Google)

Det eneste det er lykkedes mig at bedrive i dag er at bevæge mig de få skridt der er fra sengen og over til sofaen - M var så sød at bære dynen for mig (den var jo alt for tung, eller) + hentet både mad og drikke til mig - tror jeg elsker ham 10% mere i dag..! :D 

Sådan en lazy søndag er jo ellers en oplagt mulighed for at blogge og dele weekendens billeder med Jer, men kan simpelthen ikk finde mit kamerastik og det der med at gå med hoved nedad og lede er ikk en mulighed, så må vente på, at M kommer hjem fra kamp og kan komme mig til undsætning - damn hvor lyder jeg ynkelig..! :D 

Hvad har Jeres weekend stået på..?


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...