tirsdag den 9. april 2013

Friday night dinner


I fredags havde min mutti inviteret M, min søs og jeg ud og spise i en hel særlig anledning
 - da hovedretten var buffet og jeg ikk ville gå og blitze restaurantens øvrige gæster,
 blev det "kun" til et par billeder af desserten


Jeg fik en lækker chokoladetrifli bestående af chokolademousse, 
hvid mascarponemousse, marengs, biscotti, jordbær og banan


Søs fik en klassiker - pandekager med is..!

Var ret så lækker mad og god betjening, så er I lige i Roskilde-området kan jeg 
varmt anbefale Jer, at spise på Scandic :)

Hvad er Jeres favorit-dessert..?


Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Har også i en længere periode gerne villet spise på scandic, især pga. deres desserter som chokolademousse & trifili

    SvarSlet
    Svar
    1. SÅ er det bare afsted med dig - den smagte fantastisk og mener kun den kostede 45 kr..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...