torsdag den 27. juni 2013

Yum yum


Skal lige straks ud og spise med M og hans familie i anledningen af hans mors fødselsdag - inden vi suser 
ville jeg lige dele denne her grød-opskrift med Jer, lurede den på fit4livin.dk og den er lynhurtigt blevet min ynglingsmorgenmad..! Den smager godt, er hurtig at lave og mætter i 3-4 timer, what´s not to like..? :)



Har rettet opskriften lidt til, så den passer til min mave :)

* 45 gr. grovvalsede havregryn
* 2,25 dl vand
* 1 skefuld proteinpulver m. vanillesmag
* lidt salt

Bring det hele i kog i en gryde - rør jævnligt indtil grøden har den ønskede konsistens 
- top med eks. banan, jordbær og nødder


Lad mig vide, hvad I synes om den..! :) 


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...