søndag den 15. september 2013

Insta lately *1



Dvask, mast, bombet - et "kært barn" har mange navne.. det der ellers bare skulle have været 
et hurtigt visit hos underboen for at hente nogen papirer endte med, at Frk. Mortensen kom lettere beruset hjem fra byen klokken 4 i morges - "der gik hvidvin i den" som jeg så fint forklarede M :D 

Med erhvervelsen af iphonen fulgte også en instagram-profil og har ikk helt bestemt mig for om 
den skal være en direkte "forlængelse" af bloggen, så lige et par billeder derfra:




1) M og jeg havde en skøn kærestetur til KBH, hvor vi lagde vejen forbi Torvehallerne og et tøjloppemarked, det sidste nok mest for min skyld :)  2) Det fiiineste pynt til min venindes 30 års - hendes kammerat havde stået for det og han skal da SÅ meget pynte op til M´s og mit bryllup..!  3) M og jeg var til Taste Food Festival i Tivoli - vi smagte SÅ meget lækker ost, pølse og vino, at maven aldrig rigtig blev sulten efter noget aftensmad :)  4) Et lækkert LCHF måltid bestående af oksemørbrad, rodfrugtgratin og salat.

Hvis I er på insta, så hit med Jeres profilnavn, følger pt. kun én og kan altid bruge (ny) inspiration :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...