søndag den 19. januar 2014

Insta lately *6


Melder om en super søndag herfra - først sove længe og hygge-morgenmad med M, derefter træning,
 en "kop-kaffe-med-sladder" med en veninde og til sidst lektier.. gab..! :) 

Sidstenævnte gør, at der ikk længere er lige så mange timer til rådighed i døgnet - håber ikk det går alt for meget ud over bloggen, men sker det, i perioder alligevel, så håber jeg, at I vil bære lidt over med mig..! :) 


I er meget velkomne til at  følge mig på Instagram, der opdaterer jeg (næsten) på daglig basis :) 


1) M og jeg kastede os, for første gang, ud i at lave kransekagekonfekt til nytårsaften, 
verdens NEMMESTE opskrift findes lige HER

2) ELSKER hyacinther - er enten den eller pæoner, der er min ynglings blomst :) 

3) Har købt denne her fiiine blush i H&M - man nænner jo næsten ikk at bruge den..!

4) Verdens mest nuttede baby - hun har været på bloggen før 



Har Jeres søndag været god..? 


4 kommentarer:

  1. Ja, men søndag var rimelig afslappende :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. ALTID rart med en slappe-søndag..! :)

      Slet
  2. Åh, kransekage! Har aldrig lavet det selv, men elsker det altså. Marcipan <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Så SKAL du prøve opskriften jeg har linket til - den er SÅ nem og de smager virkelig fantastisk..! Vi dyppede bundene af kransekagekonfekten i mørk chokolade og pyntede dem med hakkede pistacienødder og frysetørrede hindbær, haps..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...