onsdag den 26. marts 2014

Lykken er.. *1


Lykke for mig er (heldigvis) rigtig mange ting - og kan være alt lige fra at vågne op ved siden af ham jeg skal tilbringe resten af mit liv med, til de små, daglige glæder.. i går bed jeg mærke i flere tilfælde af sidstnævnte


Er ikk helt sikker på, hvor min inspiration til dette indlæg kommer - nogen gange kan det være svært, 
helt præcist at sætte en finger på, hvordan tingene opstår - men vil for en god ordens skyld linke til denne blog, da hun for et stykke tid siden, startede op med indlæg, med samme type overskrift :) 

(Kilde: pinchofyum.com, royalgreenland.dk og loesungen.nielskoschorick.de)


Lykken er.. :

1) Når man hver dag i snart en måned, kun har spist skyr til morgenmad og nu kan udvide med 
"chokolade-havregrød" - kunne I være interesseret i opskriften..?

2) Friske blomster - og de fås jo til ingen penge for tiden 
- dem på billedet gav jeg 6 kr for i Netto..!

3) Fisk..! M er ikk den store fiskespiser, så var med at udnytte, at han var til møde i går aftes 
og derfor ikk spiste med..! :D

4) Komplimenter - og gerne de uventede af slagsen.. kan da godt være det kun var et "hvor er det et flot halstørklæde du har på, hvor er det fra..?!" - men hey, jeg tager hvad jeg kan få..! :D 


Hvad er lykke for Jer..? Kan det også være de små ting..? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...