fredag den 28. marts 2014

Friday it is..!


Tror min personlige træner har "hjernevasket" mig - efter anbefaling af en af hendes andre klienter, 
klikkede jeg et nyt pulsur hjem i går.. glæder mig ligefrem til, at det tikker ind i postkassen, forhåbentlig,
 i dag eller lørdag..! Ur - tikker ind - hø hø..! Ok, bad joke aside - synes det har et coolt design, har de funktioner jeg skal bruge, det skulle være simpelt at betjene og så er prisen også til at overkomme..! :)


(Kilde: loebeshop.dk)



Både M og jeg har haft en del at se til på det sidste, så glæder mig til senere, hvor vi skal ud
 og spise og høre Carpark North (på Gimle i Roskilde)



(Kilde: Google)


Oplevede dem sidst til Grøn Koncert, hvor de var helt suveræne,
 så håber i aften bliver en lige så god musikoplevelse.


Hvad står Jeres fredag på..?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...