tirsdag den 1. april 2014

Insta lately *8


Trææææt i dag - hvornår lærer jeg dog, at jeg ikk kan blive oppe og se Mistresses på Kanal 4, 
 uden at være møgtræt dagen efter..?! :D


1) VERDENS bedste pizza, indtaget på den Romtur jeg for nyligt var afsted på,
 sammen med min mutti og søs - p.s, har altså taget billeder af andet end pizzaer..! :) 


2) De bedste produkter til kombineret hud jeg endnu er stødt på - og trust me, har virkelig prøvet mange 
af slagsen..!! Tror jeg vil ønske mig en af deres øjencreme til min fødselsdag :)


3) Den smukkeste udsigt fra kursusstedet Metal skolen


4) Undertegnede, der i søndags blev glad af at gøre andre mennesker glade 
- gratis is til folket, godt initiativ Frisko..!! :) 



Har fået styr på nogen lektier og vil nu hoppe ud og købe ind til en lækker dessert 
M og jeg skal have med hjem til nogen venner i morgen - god dag..!! :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...