torsdag den 10. april 2014

How you doin´..?


- og nej, måsen er ikke min, den er "venligst udlånt" af nedenstående kilde :)

(Kilde: hurtigtvagttab.evenweb.com)


- men hvordan går det egentlig med det vægttab..? 

Det går faktisk over al forventning, jeg kæmper for det, kiloene er raslet af, jeg er motiveret som aldrig før, 
og samtidig er det p*sse hårdt..! Èn ting er alt det praktiske - indkøb, snitten grøntsager, lave madpakker osv. - noget helt andet er den kæmpe indvirkning det har på mit sociale liv - og dét gør ondt..! 

Jeg ser mig selv som et meget socialt menneske, men nogen gange er det ganske enkelt det nemmeste, 
at isolere sig derhjemme og sige nej tak til diverse arrangementer, særligt, når man som jeg er en "menneskelig golden retriever", der virkelig godt kan lide mad og drikke (og helst meget af det!) 
Jeg føler mig møg uhøflig, når jeg skal ringe de folk op, der inviterer M og jeg hjem til dem, for at spørge om, hvad menuen står på - det gør man, efter min optik ikk, men gør jeg det ikk kan jeg risikere, at jeg ikk må spise noget af det, der serveres og så er man da 100% sikker på at falde i..! Jeg bryder mig virkelig ikk om at være hende den "besværlige", der altid kommer anstigende med sine egne bøtter med mad, men pt. 
kan det ikk rigtig være anderledes - jeg VIL nå mine mål..!

Når det så er sagt, så har jeg ikk et øjeblik fortrudt, at jeg er påbegyndt dette forløb..! 
- det, at min kost og træning er blevet sat i system, gør underværker for min krop og mit psykiske velbefindende - og har et fantastisk netværk, der er SÅ søde til at bakke mig op, komme med komplimenter og hjælpe mig videre i processen.. M er helt uundværlig, han sidder også aften efter aften og spiser "kedeligt" kød og grøntsager og når min træner udstikker en ugentlig udfordring, der eks. hedder 3 min planke hver dag, så ligger han i planken ved siden af mig og pruster med :) 


I må endelig fyre løs, hvis I har nogen spørgsmål til enten kost- eller træningsdelen, 
så skal jeg svare efter bedste evne :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...