lørdag den 12. april 2014

Oh happy day..!


Solskin OG den mest skønne eftermiddag med en af mine gode veninder 
- dét kan man da kun blive glad i låget af..! :)

 Vi mødtes ved Kongens Nytorv og vraltede ned til Smag, hvor vi købte den lækreste frokost..! 
Den var faktisk SÅ lækker, at jeg slet ikk nåede at forevige den med et billed, 
så I må tage mine ord for gode varer..! :D 


Lovede i et tidligere indlæg at fremvise (noget) af det perle-påskepynt jeg har produceret
 med ungerne ude på jobbet - skal hilse og sige, at sådan en gang miniperler 
altså også er god finmotoriktræning for voksne..! :D 


- og nej, det er IKKE en panda, men en sort kanin, vær nu lige lidt samarbejdsvillig, ikk..! :D Mønstrene til figurerne fandt jeg ganske enkelt ved at Google "påskepynt perler" - jeps, så opfindsom er jeg..! :D 


Hvad synes I om det..? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...