fredag den 20. juni 2014

Esprit - I´m feeling it..!


Kombien af en ledig middagsstund + det at være gået forbi en af Esprits fysiske butikker 
og tænke "Hey, der var da flere stykker kluns jeg godt gad eje/prøve på" 
har resulteret i et besøg på Esprits hjemmeside

(Kilde: www.esprit.dk)


Her et par af mine favoritter - vi starter øverst fra venstre:

1) Er helt tosset med den dybe, flaskegrønne kjole..! Den holder både nu, men forestil dig den, 
også til julens/vinterens fester, blot med et par nyloner - yes please..!!

2) Navy-farvede shorts - havde faktisk et par i samme farve fra Esprit forrige år, men efter vægttabet er de no go - prøver at skifte noget af alt mit sorte ud med navy i stedet.. man er vel en daredevil..! :D

3) Lyserød er ellers ikk lige min farve, men når vi både taler om maxikjole 
OG ombremon ikk det så går..? 

4) Sort/hvide shorts - kunne være super lækre til en fin skjorte eller en casual t-shirt

5) Grå hverdags maxikjole - lige til at gå og slappe i derhjemme

6) Hvid, kortærmet bluse - er vild med lynlåsdetaljerne..!

7) Denimshorts.. bare fordi..!

8) Fin, blå aftenkjole - M kom lige forbi den bærbare, mens jeg lurede på hjemmesiden, og gryntede
 "den der er da meget pæn" - og hvor har manden dog ret..! :)  



Har I nogen favoritter..? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...