mandag den 23. juni 2014

Instaweek


Træt med træt på efter en weekend, hvor der er sket en hel del 
- bla. er jeg blevet et år ældre + har, sammen med min studiegruppe, afleveret stor opgave

Nu er det bare op med sig - skal ud og handle og forberede en masse, inden familien kommer til middag 


Her lidt billeder fra ugen, der gak på Insta - er jeg den eneste, der er gammel nok
 til at huske TV-programmet "Ugen, der gak..?" :D



Smuk Pilgrim-halskæde, fødselsdagsgave fra en veninde

Bryllupskage smagning - av min mave..!

Rosé og grill i haven

Er blevet helt tosset med at spise mynthe på min morgenmad

Fint gavepapir fra Søstrene Grene

Friske, danske jordbær - uhmmm..! 

Lille Karla er komme til verden - overload af nyttethed..!

Den ene af desserterne til min fødselsdagsmiddag - har ikk selv kreeret den

Fødselsdagsmorgenmad - ja ja, lavede andet end at spise den dag..! :D



Kan findes på Instagram lige HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...