tirsdag den 24. juni 2014

Birthday dinner - anbefaling: Restaurant Vigen


Det meste af min rigtige fødselsdag - søndag - gik med opgaveskrivning og lektier..
 om aftenen var der heldigvis et lille break, hvor jeg havde inviteret min mor 
og kommende hubby på restaurant


For vores alles vedkommende var det første gang vi spiste på Restaurant Vigen
men tror bestemt ikk det er den sidste..! Maden var udsøgt, udsigten ligeså, 
flotte lokaler og en udmærket betjening

Som en lille appetizer stod den på noget med noget laks - skal simpelthen lære at blive bedre til at høre efter, 
når maden bliver præsenteret..! :D - men lækker var den..! :)


Min forret: Rømø rejer - Rygeost - Persille


M´s forret: Asparges - Skagenskinke - Morkler


Hovedret: Gris - Ramsløg - Æbler


M´s 2. hovedret: Wienersnitzel - Ærter - Peberrod


Min dessert: Koldskål - Friske bær - Sorbet


Har I været der..? 

Kan - selvfølgelig afhængig af vejret - varmt anbefales at gå en lille tur langs vandet efter middagen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...