tirsdag den 8. juli 2014

Finding the perfect bikini


Synes jeg er igennem den samme "bikini-mølle" hvert år 
- det grænser sig nærmest til mission impossible, at finde en bikini jeg er 100% tilfreds med..!

De forrige år har H&M, grundet barmen, været et no go - men efter mit vægttab kan jeg nu have en trekantbikini på, uden det ser alt for vulgært ud.. efter min mening skal en stor barm altså have lidt mere støtte, end hvad sådan nogen tynde snore kan præstere..! :D 


Fandt denne her fætter, netop i H&M - og den er meget tæt på at sidde perfekt
.. gad vide om jeg overhoved er mulig at stille tilfreds..? :D 



Er vild med det stribede/maritime look..!



Overfladen på stoffet kan godt minde lidt om "bæk og bølge"-sengetøj.. 
M så meget forvirret ud, da jeg brugte den betegnelse..! :D 


Dingenot-detalje for enden af stropperne


Hvor har I købt Jeres bikini(er)..?

2 kommentarer:

  1. Den er da sød :-) Min er vel 3år gammel og fra Victorias Secret. Har ikke kunne finde en som sad lige så godt (grundet stor barm) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åååh, Victorias Secret - I love it..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...