fredag den 24. februar 2012

Bøj og stræk


I går stod heldigvis på andet end surmuleri (læs indlægget Sanne 7 år) - havde meldt mig på 2 hold i fitnessdk, BodyPump og BodyCombat - og hold nu fest mine muskler bøder for det i dag..! :) 


Efter træningen var det hjem og få lidt mad + et bad inden jeg skulle besøge en veninde.


Grøntsagsfrikadeller m. tomat, ovnbagte rodfrugter + aioli 

Dellerne var fra en opskrift jeg faldt over på Alletiders Kogebog og de smagte super..! 

Skulle med både bus og tog for at komme hjem til min veninde, der bor i Undløse - og hold nu fest hvor var det hyggeligt! Derude hilser man jo pænt på hinanden, når man stiger på bussen, alle får lige en rar kommentar med på vejen, når de skal af + man kan blive sat af næsten lige hvor man vil - what´s not to like..? :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...