lørdag den 11. februar 2012

Fra B til A..?




Den har været stensikker de sidste par måneder, lige så snart klokken viser mellem 8-8.30 lørdag/søndag kan jeg simpelthen ikk sove længere..! Er ved at drive både M og mig selv til vanvid over det, særligt de dage, hvor vi ikk rigtig skal noget og netop har muligheden for at sove længe.


Som oftest kan jeg undgå at vække ham, og som et lille barn, tage dynen med ind foran tv´et og tilbringe et par timer der - men så er det altså også op med ham, så skal Frk. Mortensen underholdes..! :)  


Vi har virkelig prøvet alt, M lover mig sågar gaver, men uanset hvad vil øjnene bare ikk samarbejde - gisp, kan næsten ikk få det over mine læber, men måske jeg bare skal til at acceptere, at jeg ikk længere er B-menneske..? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...