tirsdag den 11. december 2012

Treat - sneak peak


Uh, var lidt i tvivl om jeg skulle poste de her billeder, vil jo helst ikk afsløre alt for meget over for loge-tøserne, men her et par sneak peaks af nogen af de lækre julegodter vi skal smovse senere:


Nogen, der kan gætte hvad det er..?


Alle opskrifterne var nogen jeg ikke havde afprøvet før, men gik ganske som det skulle 
- eller det vil jeg lade  pigerne om at bedømme :) 


Hvad laver I af konfekt/bager til jul..?


Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Åhr mums! Hvad er det hvide med choko og peanuts? :D Jeg plejer at lave konfekt med masser af choko, nødder og tørret frugt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hjemmelavede p-tærter, de er SÅ nemme at lave, smider snarest nogen flere billeder op af dem + en opskrift, hvis der er stemning for det :) Uh, lyder som en god kombi..! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...